مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-05سياسي

یادداشت| وحدت مسلمین، رمز تشکیل تمدن اسلامی


با پیروزی انقلاب اسلامی و خروجش از سلطه دو قطبی، قدرت نمایی گفتمان های لیبرال دموکراسی غرب و سوسیالیسم شرق را منفعل کرد.

لذا دشمن استکباری شرق و غرب با روش تحریک تعصبات مذهبی و تقویت تعصبات نژادی ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری از فعالان سیاسی هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان وحدت مسلمین، رمز تشکیل تمدن اسلامی آورده: با تبریک هفته نورانی وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، رییس مذهب شیعه، وحدت امت اسلامی موضوع بسیار مهمی هم از نظر اعتقادی است که دستور خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم و هم تاکید پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) است.

در سیره ائمه معصومین و بزرگان دین نیز بر وحدت بین مسلمانان جهان تاکید شده است همچنین از نظر سیاسی نیز دارای اهمیت است زیرا با توجه به مشترکات زیادی که داریم از مولفه های بزرگ قدرت در جهان هستیم.

کشورهای اسلامی با در اختیار داشتن بیش از 50 درصد اقتصاد جهان و مهمترین تنگه ها و آبراه های دنیا می توانند با وحدت، تمدن اسلامی را ایجاد کنند.

انقلاب اسلامی ایران در یکی از پیچیده ترین مقاطع تاریخی با اراده الهی، تکیه بر وحدت ملی، ایمان و رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| وحدت مسلمین، رمز تشکیل تمدن اسلامی

یادداشت| وحدت مسلمین، رمز تشکیل تمدن اسلامی